söndag 24 februari 2019

Möte med rädslan....

...utsattes vår lilla älskling för nu natten till i fredags😷 ja....ni kan ju ana vad det var....hon fick magsjuka😷 lilla stackaren😓 vi satt i soffan i hennes rum å jag hade precis tagit febern på henne då hon verkade så hängig å varm. å hann bli lite orolig då hon verkade så hängig och svag.. men anledningen till detta var ju i själva verket att hon mådde as-illa😥..för rätt som det var så halvsätter hon sig upp å ut ur munnen så "kastar hon upp" två gånger om så hela hon blev nerspydd, lilla stackaren😟 så nästa steg var att duscha av henne å rulla ihop underlägget (som turligt nog då fanns i soffan) å så in med det i tvätten, så den natten blev det några tvättar kan jag säga😉

å även i denna händelse (precis som operationen häromveckan) så var hon ENORMT duktig💜 vilken tjej alltså!!  hon kräktes allt som allt 3 gånger. 
Hon gör oss sååå stolta gång på gång!!💖💖💖 att kräkas är hennes största fobi å hon har och har haft mycket ångest kring just sin kräkfobi..så att hon var så här duktig då hon faktiskt själv blir utsatt för magsjuka...hon är otrolig våran tjej💖💖💖💖💖💖 hon är grym alltså!!!💕💖💕
hon är bättre nu, men har efterdyningar med yrsel å matthet. hon mådde väldigt illa imorse, men det gick över. VÅRAN LILLA KÄMPE💖💚

-ifall ni undrar vad första bilden föreställer så är det ängelas egendesignade ingång till sitt rum😊 å väl därinnanför så har hon en avskärmad soffhörna, en avskärmad sovhörna samt skrivbordshörna😊 så hon har fått flera "rum i rummet" kan man säga😊supermysigt! å så får hon det mer avskärmat👍

å när man är sùuk så finns det alltid en blöt å söt tigernos som kommer å lägger huvu`t i ens knä💚💗

screenshottade denna kommentaren i ett av "våra" forum, å ja....ingen j...v..l ska säga att vi alla inte kämpar iallafall alltså!!!! skyddsnätet för oss föräldrar lyser rejält med sin frånvaro!!!😠😟 så vi vet vad kämpa betyder...!!!
...å kämpa...det slutar jag ALDRIG!! att göra💪💪💪

hur mycket man i livet än får kämpa, å hur mycket olyckliga människor än skulle försöka (vilket inte går med mig) att trycka ner mig..det går verkligen inte längre..tidigare i mitt liv då jag var mer osäker så kunde jag lättare blir nertryckt. men jag har blivit så pass stark att faktiskt ingen kan trycka ner mig längre. det är sjukt skönt att ha denna inre styrka. och jag är så trygg i den💚 jag har märkt att människor kan bli jättefrustrerade och irriterade när dom inte "kommer åt mig" medans jag fortsätter att vara i min egna energi😊 det är faktiskt något jag har märkt mer och mer under senare år/tid att det kan nästan "reta gallfeber" på vissa när dom inte "kommer åt mig"😂
mitt syfte är ju inte att reta gallfeber, mitt syfte här är att jag helt enkelt är kvar i min energi och inte låter någon suga ur mig på den energin! för det som sker när någon gör dig ledsen på ett eller annat sätt är att denne då tar av din energi..och när detta händer så känner du dig ledsen, nedstämd och svag.  men genom åren nu så har jag lärt mig hur man först och främst fyller på med energi när man har varit i en "energitömmande" situation eller träffat en "energitjuv" som man brukar kalla dessa männisor..

jag gick ju en mediumkurs för några år sen som var jäkligt nyttig och lärde mig mycket💚 samt att jag kring denna tiden läste boken `den nionde insikten` och DEN BOKEN lärde mig mycket!! framförallt om detta med energi💚som allt levande väsen består av💚

och jag är sjukt tacksam att jag har lärt mig detta💚 man tar sig fram lättare i livet med detta redskap och denna insikt💚👌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar