söndag 3 februari 2019

"Pain in the ass"...




lite lek med kameran hehe

...😉kommer jag troligtvis att vara för en Ă„ annan instans....som rör Ă€ngelas vardag...idag sĂ„ började "tĂ„get rulla" ordentligt👍đŸ’ȘđŸ’Ș

som ni kanske förstĂ„r sĂ„ har vi fĂ„tt utredningsresultatet...och nu har vi dĂ„ Ă€ven medicinsk grund svart pĂ„ vitt en diagnos/er. vilket kan vara en stooor hjĂ€lp för henne!!💚

jag kĂ€nner Ă€ndĂ„ att jag vill att hon sjĂ€lv ska fĂ„ reda sina diagnoser innan jag helt gĂ„r ut med det... det kĂ€nns bĂ€st sĂ„ nĂ„nstans...💚 sĂ„ det jag har gjort hittils Ă€r att blocka hennes vĂ€nner frĂ„n min insta`tills hon fĂ„tt reda pĂ„ det. samt att jag gjort det kontot privat sĂ„lĂ€nge oxĂ„. jag har inte gĂ„tt ut med det mer Ă€n att jag har delat citat om diagnoserna pĂ„ insta. det Ă€r det enda Ă€n sĂ„lĂ€nge.

det kĂ€nns nĂ„nstans bĂ€st sĂ„..av respekt till henne pĂ„ nĂ„got vis..💚💖

se lite hĂ€r ovan vad skolinspektionen har att sĂ€ga...tycker allt att de som arbetar i skolan oxĂ„ kan ta sig en titt i dessa bilagor. och att ni fĂ„r er en tankestĂ€llare och riktig FÖRSTÅELSE....! 
för EN SAK KAN JAG SÄGA...och det Ă€r att man mĂ€rker direkt...nĂ€r den man pratar med inte förstĂ„r innebörden av barnens verkliga behov. 
det mÀrks sÄ vÀl nÀr man möter en oförstÄende..trooo mig alltsÄ...SUCK!!

vÄran nÀsta utmaning nu dÄ Àr att imorgon lyckas fÄ med vÄr lilla flicka till kss dÀr vi dÄ ska bli inlagda över natt för att sedan opereras mÄndag morgon.

Deeet blir vĂ„r nĂ€sta utmaning....hejaheja!!đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ’Ș




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar