söndag 2 juni 2019

Kämpa, kämpa....

(Tack snälla,snälla Malin å Alex som kom hem med fikat till oss framåt kvällen, då vi var tvungna att åka tidigare från kalaset..)


-...mmm nu är det fan bara å kämpa Anna!!  Idag åkte vi på kalas för min underbara brorson Adam som fyller 16 idag💚😍💚 

Jag kunde vara där en stund iallafall..Vi hann äta. Vi hann prata med födelsedagsbarnet💚💖💚 vår lilla tjej ringde redan innan maten å ville att jag skulle komma hem. Men jag lyckades avleda henne genom att hon kunde gå in på fortnite å spela med killkompisarna, vilket hon gjorde å det kändes lite bättre.. Och så kommer jag hem efter vi ätit lovade jag henne. En stund senare ringde hon igen å ville att jag skulle komma direkt då hon hade ångest. MEN vi hann äta å prata med jubilaren iallafall....

När jag kom hem å därmed ängela kände sig trygg igen...så va jag tvungen att lägga mig å sova....jag är så trött..... jag skulle egentligen duscha idag oxå..Men det orkar jag inte. Jag gör det imorgon då Jimmy behöver duscha efter sitt jobb. Ja...jag duschar imorgon..det blir bra Anna! 

Får för mig att min kropp kanske laddar lr gör sig redo för vardagar med olika möten kring skolan m.m  det kan så vara.......som sagt....helgerna är total frihet..Å vardagarna har numera blivit en 'psykisk tyngd'........

Den här veckan blir oxå den tuff...Men jag MÅSTE ta en dag i taget intalar jag mig sj hela tiden☝️ för annars sköljer stressen över mig. 

Jobbajobbajobba, kämpakämpa kämpa anna!!

WOOORK IT GIRL!!😉💪💪💪💪