söndag 30 juni 2019

Semesteeeeeer...

...WHIIIEEEE😍😍😍 och numera sĂ„ kĂ€nns semestern Ă€nnu mera behövlig och vĂ€lkomnande...dĂ„ livet sen en tid tillbaka sliter pĂ„ en`rĂ€tt rejĂ€lt..
nĂ€st sista arbetsdagen innan semestern 2019😃 sĂ„ stötte jag pĂ„ dessa tvĂ„ tranor pĂ„ vĂ€gen jag skulle fram pĂ„đŸ’š

sliten mor😖 MEN oxĂ„ en mor som ALDRIG ger upp eller  lĂ„ter NÅÅÅGON sĂ€tta sig pĂ„ henne!!đŸ’Ș💚
första lördagen pĂ„ semestern sĂ„ hĂ€ngde jag Ă„ de fyrbenta pĂ„ en filt ute i trĂ€dgĂ„rden😍💚
Ă„ som alltid nĂ€r husse eller matte Ă€r borta (idag sĂ„ var husse i hjo och trĂ€ffa vĂ€nner) sĂ„ har tiger STENKOLL pĂ„ om och nĂ€r en bil rullar ner för vĂ€gen med antingen matte eller husse i😃💖 sĂ„ nĂ€r bönderna har Ă„kt förbi hĂ€r framĂ„tillbax idag, sĂ„ har tiger var Ă„ varannan gĂ„ng sprungit mot vĂ„r garageuppfart Ă„ trott att han skulle fĂ„ möta upp husse. lilla gĂ„bben..💖💖💖
Ă„ nĂ€r matte Ă€r borte pĂ„ Ă€ventyr sĂ„ gnĂ€ller han Ă€ven efter mig samt har stenkoll pĂ„ uppfarten..jag tror vi har en vĂ€ldigt matteĂ„husse kĂ€r liten krabat hĂ€r minsann😉💖💖💖
jag tyckte dessa blev sĂ„ fina pĂ„ tottis dĂ„ det ser ut som att han kollar sĂ„ sött pĂ„ matte💖

bilder i min blogg Ă€r tagna av mig, men inte just denna bilden pĂ„ den hÀÀÀr söta krabaten💚 jimmy tog denna bild nĂ€r han var pĂ„ jobbet hĂ€romdan Ă„ skickade den till mig, jag tyckte hon var sĂ„ söt💗
de tvĂ„ tranorna pĂ„ vĂ€gen fick dĂ„ jag kom med min stora "farliga" bil😉 ta sig ut pĂ„ gĂ€rdet istĂ€llet
..med Ă€lvornas dans i bakgrunden..💖💚


💚💚

..har inte riktigt förstÄtt Ànnu att jag haaar semester....men iallafall sÄ mÄÄÄÄste jag tillÄta mig att vila jÀttemycket Ä verkligen ÄterhÀmta mig. VIKTIGT ANNA!!!

och nu ligger inte skolplikts-stressen över mig Ă„ de andra i samma bĂ„t, dĂ„ det Ă€r sommarlov. man slipper nu stressen och kraven Ă„ kan bara lĂ„ta dagarna komma som dom vill😍😍😍
avlslutar detta inlĂ€gg med lite "tbt"(throw back time) med denna bild pĂ„ mina tvĂ„ kĂ€rlekar💖💖