söndag 29 december 2019

Utanpå och inuti...

...redan långt innan mitt barn diagnosiserades så visste jag....eller rättare sagt fått lära mig att det är något specielllt med dessa barn💚 (går man mycket djupt....så har jag sen fleeera år tillbaka förstått, å fått vetskap om att dessa människor bär på en gammal själ) dessa människor som oftast får diagnosen t.ex adhd..

just detta med att SÄTTA EN DIAGNOS är ju något som vi i samhället är nogranna med så vi får en förklaring till allting...för det är något som vi människor gääärna vill ha😜som vart universum slutar och om det verkligen finns "spöken" på riktigt😂😂😉
kort sagt..så vill vi ha svar på det mesta å framförallt bevis😉

å ja...om detta kan göra det lättare för dessa människor i den här världen...så..FIIINE!

så för att sätta ett ord på beteendet hos dessa människor...så tillkom...just...att sätta diagnos! nu pratar jag givetvis främst om neuropsykiatriska diagnoser. de diagnoser som inte alltid syns utanpå..
det har även gjorts undersökningar på hjärnfunktionen hos människor, som visar att en "NPF" hjärna fungerar på ett annorlunda sätt gentemot en "NT"-hjärna (alltså neurotypisk hjärna)

vart vill jag komma med detta då?...ne det är väl mest det att jag vill prata om det både på ett mycket djupare plan samt vad forskare fysiskt har hittat.

detta med det djupare planet och neuropsykiatriska diagnoser...det är ju verkligen något som jag sedan flera år tillbaka har fått reda på...alltså flera år innan mitt barn fick en neuropsykiatrisk diagnos. så det är verkligen inget jag säger just föör att hon har fått sin diagnos!

jag fick reda på detta under en kurs som jag gick för flera år sedan💚en kurs där vi arbetade med vårat inre med rätta ord💚 där vi höll på med psykometri (att "känna in" ett föremål och kunna berätta om ägaren både känslomässigt och "livsmässigt")  samt andra jättespännande övningar där man förstod att man har den däär förmågan....att jag vet sånt som det inte finns någon möjlighet till att jag ens borde veta..att jag kan svara på frågor som jag i mitt logiska sinne inte kan ha en aning om...men mitt inre...det jag ser som bilder och filmer i mitt inre...där är jag bombsäker och kan peka ut precis vem i gruppen jag hade förnimnt...och jag kan än idag inte förklara hur jag bara veeet... bara en sån enkel sak som innan vi flyttade in hit till vårt lilla hus. redan innan vi flyttade in här så visste både jag jimmy att det var två till här...två st själar/energier som är kvar här. och jag kan rakt av, genom att sluta mina ögon säga preciis hur dom ser ut...eller ja...sååååg ut när dom levde💚dragen i ansikten...hur dom rörde sig...säregna drag...aaa men i detalj helt enkelt....jag "ser" lättare när jag sluter ögonen..och kan även känna känslor...framförallt i psykometri...jag tycker det är riktigt spännande när jag får göra såna här övningar och träna mitt sjätte sinne..kan man säga så...💚

och jag kan erkänna att jag saknar den delen av mig själv...alltså, den har ju funnits där sen jag var mindre, men då jag har kämpat mycket i övrigt här nu i vår livssituation..så har mitt totala fokus bara varit på ängela och jag har inte ens haft tid....eller ork...att tänka på..mig själv. det kan ha hänt nån enstaka gång under den här tiden att jag har använt mina kort här hemma. men i övrigt så har det varit noll fokus på denna delen av mig själv.. å givetvis känner jag en sorg över det.

men då jag nu har fått ner det svart på vitt här...så är jag ju MEDVETEN om detta och kan då försöka att "börja jobba" med mitt inre igen...och även börja utöva enerigibehandling/healing igen.

fan anna!!! u STILL GOING STRONG!!💪 tappa inte hoppet på nånting!!!!...okeeyyy!!
livet har sina up and downs...THATS IT!!

det är baaara att fortsätta kämpa....även när du känner att det inte finns några krafter kvar, så finns det ALLTID ett ljus!..även fast det bara syns som en ljus prick långt bort så äääär det iallafall ett LJUS...!💚💛💚