måndag 17 februari 2020

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

...nä...det blir ju inte det😖 jag sitter här i stugan å ängela har lagts för kvällen, å snart ska jag mata djuren, för å sen gå å lägga mig så jag orkar upp imorgon då vi ska åka till skolan å åka till badhuset (där jag ska vara med och stötta upp lillan nu första gången..) å jimmy vill ju såå gärna oxå vara där å vara med henne som han brukar...MEN!!! våran jimmy är inlagd på kss😔😢 
jaa...det började med en vanlig förkylning så å det verkade som att även bihålorna gjorde jäkligt ont...å när han ändå började känna sig bättre...ne då börjar han att få hög feber med jämna mellanrum...bara sådäär.... å främst på natten kunde han vakna av att han alltså hade hög feber🙀 jättemärkligt......å tillslut...när det har gått flera dagar med detta...då sa jag...att nu ringer du 1177!!   vilket han gjorde...å på den vägen är det...  dom vill inte släppa hem honom ännu..å han mår skit rent ut sagt...stackarn...........😢😢😢 dom tar prover, dom har tagit ryggmärgsprov å idag när jag å ängela var där så röntgades hans huvud oxå..   aaaaa shit asså...........vad ska jag säga............. 
så jag blir hemma från jobbet i några nätter nu då. det är skönt att jag ändå har en bra dialog med min chef och verkar att få förståelse där... så ja.....nu får vi ta en dag i taget...
vi saknar honom här hemma såklart..😢hans skratt å tokigheter som han alltid gör ...aaa å jag kan tiiiilåmä sakna hans jäkla envishet, som kan göra mig helt galen (antagligen för att han speglar mig själv där nåt enormt) haha😉 tiiilåmä deeeet saknar jag...då ä det illa😉😂😉

 vi saknar dig "bubben"...KOM HEEEM NU💖! å vi måste hålla ALLA tummar å tår nu att detta iiinte bottnar i något allvarligt!!!🙏

 alltså....jag blev så full i skratt när jag åkte in till stan en snabbis för å lämna en nyckel å sen behövde jag tanka. å jag sa det till ängela😂😂😂din mamma visar senaste modet här nu, hahaha. gummistövlarna satt som en smäck på fötterna å sen ett par gamla slitna mysbyxor med hål lite här å var samt min skrikande gula reflexjacka å har slängt på mig min stickade keps å dreadlocksen hängde fria... asså jag kände mig föööör het alltså😜😂😂😂 där jag stolt å mä huvudet högt gick ur bilen för att tanka😂 å bara "hoooppades" (inte) att någon skulle komma😂😂 

jag insåg ännu en gång att jag är en landettjej då vi på landet klär oss preciiis om vi vill😉😂 men jag kunde inte låta bli å skratta bara😂 där jag gick ut ur bilen med ....aa nog den snyggaste outfiten jag haft på länge alltså😉😉 jag fick höra av någon tidigare i mitt liv att jag såg lite rolig ut när jag sätter mina strumpor utaaanpå mina leggings😄 då skulle denna person sett mig nuuu alltså😂 skulle nog blivit topmodel DIREKT,hahaha😂
 hehehe😉jag börjar kanske lite så smått ångra att jag lät henne köpa det där sminket på dollarstore😂 för jag märker ju att jag glömmer av att jag har suttit som makeup artist inne hos ängela å åker nästan iväg till affären när jag är så här fint.......sminkad...😉 hehe...mmmmmm...jaaaa......haha
 när jimmy blev ivägkörd till röntgen förut så gick ängela fram å gjorde det här godishjärtat till honom av godiset som hon köpte till honom. sååå sött av henne....lilla ÄLSKADE min💖💖💖
ängelas schema för deeenna veckan😍som hennes UNDERBARA och FÖRSTÅENDE klasslärare skickar till ängela i förväg😍 plus att detta schema ligger på hennes bänk när hon kommer till skolan😍
tur att det finns filter......så att de där kolsvarta ringarna under ögonen blir liiite ljusare iallafall😉

nähepp...nuuu så måste jag gå å lägga mig..men först mata djuren å säga godnatt till jimmy på sjukhuset💚💓💚

....medans dennis viner utanför...jaaa alltså stormen alltså....för jag tycker att det verkar som att "han" var här idag å inte i helgen...för jääklar va det blåser ute....😲

men då blir det extra mysigt att lägga sig under det varma gosiga täcket å krama om tiger som delar den stora sängen med mig nu💚💗💚 han undrar nog vart husse är nu kan jag tro...

godnatt till er mina trogna läsare på min nu 10åriga blogg😊