söndag 9 februari 2020

Vinterland....



😊
💚

vĂ„ra grannar i skogen bredvid😊💚
jag Ă„ tiger tog vĂ„r svĂ€ng bort till stora gĂ€rdet som vanligt Ă„ jag brukar lĂ„ta honom fĂ„ springa fritt ut pĂ„ det stora öppna gĂ€rdet😍 Ă„ rĂ€tt som..sĂ„ ser jag att han stĂ„r och fokuserar blicken pĂ„ nĂ„got...
..Ä nÀr jag tagit mig nÀrmare sÄ ser jag vad han stÄr Ä kikar pÄ...

..jo dessa vackra varelser💚 "vĂ„ra" dovhjortar💚😍💚
Ă„ tiger va GRYMT DUKTIG som iiinte sprang bort mot dom😍 hehe😉jag gissar vĂ€l pĂ„ att han tyckte att de va lite för mĂ„nga pĂ„ en gĂ„ng😉 
sÄ han fortsatte att göra sitt dittÄdatt medans dom vÄgade vara kvar pÄ samma gÀrde en liten stund till innan dom sprang ivÀg
aaaaww du Ă€r SÅÅ FIN vĂ„r lilla kille💖 Ă„ nosen Ă€r helt brunfĂ€rgad av all sorkgrĂ€vning i jorden😂



"nĂ„gon" som ÄÄÄLSKAR att rulla sig i snön💖💚💖




vĂ„r Ă€lskade tiger💖💖💖

det dröjer ett tag innan dessa knopparna slĂ„r ut....hĂ€r tĂ€ckta med snö..💚







☝hehe😂ser ni tungan



💖💖💖💖💖💖
det ser nĂ€stan ut som att jag Ă€ven fĂ„ngat tvĂ„ orber pĂ„ bild...det Ă€r VÄLDIGT likt orber💚 men i detta fallet sĂ„ Ă€r det nog damm pĂ„ linsen?...
se pĂ„ dovhjortens stora horn pĂ„ huvudet Ă„ hur spetshjorten till höger i bilden stĂ„r nĂ€stan lite kobent Ă„ kikar pĂ„ oss med stor koncentration😊

ja...denna vinterdag höll i....1 dygn va det nog va... men uuujj va vackert vinterlandskapet var under det dygnet💚😍💚