tisdag 28 april 2020

Jag sa ju det!!...

...jaaa..jag bara sa det..att till kvällen så spricker det upp😍 efter att det regnat hela dagen igår...å visst tusan...så ser vi solen leta sig fram mellan träden på kvällen💚😍 å jag å tiger sprang ut direkt, å jag suktade efter vattendroppar att fota..å att njuta av solnedgången💚

..att vi fick ha kvar dig i våra liv...sååå tacksam💖💖å du repar dig riiiktigt bra efter olyckan🙏
allt runtomkring oss, som naturen skapar....💖💚💖njuuuter.....

våran lilla snuttis💖
mitt hem, i detta kapitlet av mitt liv💚😍



jäklar att det va så mörkt när jag försökte ta denna bilden😧 om det bara var lite ljusare och att jag fick in skärpan...så skulle ni få se den här söta lilla rödhaken som tyvärr fick väldig oskärpa här ovan i bild😕 ååå vad jag skulle gått loss med kameran om jag fick skärpan på honom här😍
a den va synd, men det kommer fler chanser..jag ser rödhaken här nästintill varje dag😍 å hans sång.......💚💚💚
tiger är störtglad över att en ny "pool" har bildats nere i hagen😉 nu kom badmöjligheten ääännu närmare tänker han, hehe😉
😍

din lille badgris😉💖
vägen in till "myshörnan" bakom huset💚
ja...å igår fick vi vår första matleverans hem till karantänhuset😉 
tack jimmys syster evelina🙏💚
väntar en till leverans framåt i veckan från svärmor å svärfar, å däri måste jag få mä frukten å sen va d något mer...hmmm...men jag kommer inte på det nu.. å därefter så hoppas jag att vi själva får åka å handla!!

vilken jäkla tid det är nu alltså.....😫