söndag 12 april 2020

Vilken kämpe....

...ja..det är hon verkligen, min lilla älskade💖..hon som haaatar allt som har med kräk att göra, det är det värsta hon vet verkligen..lilla gumman....å så åker du på vääärsta magsjukan nu förra veckan😷😯å allt det "härliga" som ingår i en rejäl magsjuka😳 så ja...man fick tvätta en "aaning" mer än vanligt om man säger så...när det kommer från båda jäkla håll alltså...å man inte kan hålla igen det....lilla stackaren.. men hon var GRYMT DUKTIG alltså💪💖💪 så jäääkla duktig!!! hon skötte sig superbra verkligen alltså!!💪💖 hon gör mig så stolt om och om igen..å gör mig positivt överraskad många gånger om alltså💖💖💖
vår lilla GOING hittade miiina leggings i sin klädlåda, där jag hade råkat snika in dom av misstag😊 å hehe...jaa....då hade damen såhääär👆 skoj mä mina brallor😂😂
här har vi lilla "korven" hihihi😂
så jäkla GOOOO`💖💖💖

men när damen blivit frisk igen från den rejäla kräkåbajssjukan💩😷 då har det hoppats studsmatta VARJE DAG😊 här kör hon å tiger kasta-frisbee-från-studsmatta-skoj😄 se hur han snaart fångar den lila fressbeen här👆
fååångad😀
här hoppas`dä i studsmattan ända tills skymning nästintill varje dag😉


💚😍

💖
första scillorna i vår trädgård i år💚😍
"solskådespel" mot björkarna när solen går ner...riktigt snyggt💚😍

*lillmatteee...kasta frisbeen nuråå*😄
SÖÖÖTA💖💖

men det som jag veeerkligen ville berätta i det här inlägget..det är hur jäkla duktig hon var när hon fick vara med om sin största fobi och skötte det GALAAANT💪💖!!

hon och vi har ju har ju haft "lite lyx" med att ängela iiinte ofta har haft just magsjuka hittills i sitt liv🙏 jag vet ju att många barnfamiljer med barn på dagis å skola får magsjuka i familjen i stort sett varje år när det härjar😩 så när jag ser tillbaka så har vi fått ha en jäkla "lyx" alltså😊 jag kan alltså räkna gångerna på en hand..som hon har spytt hittils i sitt liv🙏