lördag 25 april 2020

Jätteviktigt för er att veta...



det finns så otroooligt mycket kunskap om detta som jag skulle vilja föra vidare till er, mina läsare.. för jag vet sjääälv hur lite kunskap jag sjääälv hade innan jag själv blev NPF-mamma. och det här har ju även öppnat dörrar som jag har varit frågande om i min egen barndom och upp i tonåren å fram tills nu...då jag nu förstår att högst troligt så har även jag nån form av neuropsykiatrisk diagnos?!...jag har i tankarna att kanske göra en utredning även på mig själv om jag får tiden till framigenom. men jag är nästintill bombsäker på att jag har det! och jag kan i och med den kunskapen jag har fått om NPF även ha väldigt bra "dektektivögon" om människor omkring mig och till människor jag möter..man har fått så jäkla mycket mer kunskap om detta...som är så otroligt viktigt ATT veta!! och jag sprider mer än gärna vidare denna kunskapen till så många som bara går..för om fler och fler får förståelsen för något så viktigt som just detta....då är chansen större att alla får rätt hjälp och stöd ute i samhället💪😍

det finns nån mening med ALLT.....