lördag 15 augusti 2020

Egentid mä bubbel...

..i alla dess former...hade jag å min "team-mate"😊 förra fredagen! ängela sov hos bästisen å jag å jimmy åkte till grannarna som oxå hade b-f å så åt vi grillat å drack bubbel å "go-dricka"😍 å sen så...ja.....bilderna berättar vad vi hölls mä fram till 03.00 på natten ungefär😀
dom äger ju denna lilla going😉-liknande jacuzzi som man eldar upp värmen i😍



så här i satt vi å njöt heltiders kan jag säga😉😍 med stjärnhimlen och månen över oss😍

💚
min "nygamla vän "som jag efter måånga år mötte igen som mammor till våra underbara NPF-barn💖💪



för tusan asso`va väääärda vi va det här😉😍💪










 så ja...vad kan jag säga mer än att VI HADE DET FÖR JÄVLA BRA helt enkelt😉😍😍😍

jag skulle vilja berätta lite mer om våra planer om djurhållning på vår gård💚men det får jag göra i nästa inlägg😍

vi längtar i vartfall💚💚💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar