söndag 30 augusti 2020

Nu har vardagen börjat...

 

...för oss alla! ängela har börjat skolan nu "i dagarna"efter det långa å härliga sommarlovet å jag har sen några veckor tillbaka börjat köra ut mina paket å tidningar igen på jobbet😍 å jimmy är sjukskriven.
men jag har kommit på mig själv med att tänka tillbaka till tiden då skolan fick våran dotter att må så jäkla dåligt😡 å hur förbannad jag blir när jag tänker på hur vissa människor funkar alltså!!! å hur människan faktiskt ens kan mä å stå göra den jämförelsen som hon gjorde. hehe..hähh duh!! den som inte har fått kärleksfullhet från sina föräldrar gör troligtvis samma mot siina barn...!!
hellre kärleksfull men oxå visa gränser, än att vara nån jäkla "hitler" mot sitt barn!!

alla har vi olika åsikter om det mesta!..å en av de stora ämnena som vi har vääldigt många åsikter om, är just barnuppfostran!

du sköter ditt å jag mitt..å svårare än så är det inte!!! amen på den!! *gäääsp*
..men vilken härlig sommar det har varit😍 ni tycker säkert att jag är larvig nu, men jag har sparat en av ängelas tröjor som luktade så mycket stugan😍💚å när jag vill ta mig tillbaka ner till stugan så går jag å luktar på tröjan å får "vara nere i skåne" för en litenliten stund💚
här har vi vår nu helt kurerade lilla pussel💖 det enda som är kvar efter olyckan är att han blir yr om han hamnar på rygg samt att det rinner ur ena ögat. och dessa symptom misstänker jag kommer vara kvar, då han åkte på en jäkla smäll av något som väger sååå mycket mer än honom-en bil😧
å efter olyckan så är han äään mer kontaktsökande...å otroooligt kelig
å man vaknar ju mer än en gång med en "pusselmössa"😂😉uppe vid huvu`t

några "små" vänner på mitt arbetspass💚

hihihi...å denna lilla krabat-räven va mitt uppe i sitt frukostsork letande, å rävar är väääldigt söta när dom gör det där lilla hoppet för att fånga sorken...ni skulle se...supersöt!  men i vilket fall så upptäckte han tillslut mig och gick å gömde sig bakom d lite högre gräset....jättebra gömställe tyckte lille räven...hihihi😄 men jag säger...njaaahhh...😂😄💚 men du blir en liten sötchock iallafall, då du står där allllldeles blickstilla å tror att du ar gömt dig såå himla bra😉 SÖTIS!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar