lördag 1 augusti 2020

Ses genom fönstret..

när man kunde ta lite egentid.....IBLAND så händer det att vi har "bf"..inte ofta, men ibland....då passe vi på👆😄
....ja...det är något som nu är tillåtet på äldreboendena💚 ni vet...hålla avstånd är det som vi alla har mest inpräntat under denna tid......viruset....😞
lilla pappa....lilla älskade pappa.... jag kan känna vad du känner...och det gör så jäkla ont inom mig, och inget kan jag göra för att förändra din situation... jag vet att du HATAR det.........jag kan inte gå in på det mer här...men ja......det är så mycket dålig energi kring det..... det känns tufft........😢😢
när jag krypit ner bredvid ängela å hennes underbara doft för å sova, då nattlampan blir den enda ljuskällan😍
DEN HÄR KILLEN är miiin!! bara så ni vet det ni andra tjejjer därute😉😍💜

min livskamrat som ger mig allt av det mesta😉😄...men jag älskar dig ändå jimmy min, vi är ett bra team💪😍💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar