lördag 29 augusti 2020

När jag blir stor....

 

...så vill jag jobba med djur💚...så gick tongångarna från annas mun när "hon"var barn😊 å ja...på ett sätt så slår det in nu😃 fast nu går orden mer...att jag vill alltid leva med djur omkring mig💚

...som jag tidigare berättat för er, så vill vi flytta ifrån mariestad..börja om på annan plats på en ny gård å därmed bli med gårdsdjur💖 men då vi inte vet riktigt när denna förändring kommer att ske..så känner vi att vi inte vill vänta med att leva med gårdsjuren.. så vi har beslutat att dom får flytta hit till oss redan här under vår tid i sågstugan😍
..så nu till våren så är tanken att 2 st tackor ska flytta hit till oss och även hönsgänget mä "sin" tupp💚
så nu väntar en tid med förberedelser inför deras ankomst till våren😍💚💚💚
å den dagen som vi hittar våran lilla gård på en helt ny plats, å vi säger hejdå till mariestad, då tar vi med oss alla djuren dit💚


vi ville helt enkelt inte vänta med att få hem er💚

varför vänta när man vill något så gäärna?!
dessa godingar som är med i detta inlägget är svärfars djur, å dom har godkänt att jag publicerar bilder på dem😉😄😂


vi pratar å planerar om detta VARJE DAG nu😍

LÄNGTAR!!!😍😍😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar