lördag 28 november 2020

EEG-undersökning...

 

...ja...kvällen innan ängelas födelsedag så upplevde hon ett helt nytt psykiskt tillstånd, där hon kände det som att hon var i en dröm..där hon inte var medveten om att hon pratade samt att hennes kropp betedde sig underligt under dessa "anfallen". hon blev så rädd första gången lilla lilla gumman😢men efter mina lugnande ord så vart hon lugnare när "anfallen" återkom igen.
men givetvis så tar vi detta på största allvar å tog tag i det direkt! jag ringde bup å berättade å dom hjälpte oss snabbt, så vi fick tid snabbt hos läkare, som då oxå remitterade ängela till kss för att till att börja med göra ett EEG (mätning av elektriska inpulser i hjärnan om jag har förstått rätt) i en sådan här mätning kan man t.ex se epilepsi. 
 å ja...innan en sån här undersökning så ska man helst vara trött då...så rekommendationerna var då att jag skulle låta henne sova endast halva sin vanliga sovtid😮 såå japp jag prata med chefen om att denna natt måste jag vara hemma redan i förväg😅för här ska det aktiveras barn ända in på natten minsann..
å dä va ju verkligen inga problem😉 då min lilla tjej hade energi så det räckte å blev över😄 hon bjöd på show i sitt rum där det ingick en god laxmiddag😉 om ni vill se film från denna show, så får ni besöka min instagram, där jag numera delar mina filmer😊 

resultatet?..ja....jag lyckades hålla min lilldam vaken tills 02 på natten. å undersökningen gick jättebra, hon va såå duktig💚 å inom en månad nu så kommer vi få svar från undersökningen.
å nu väntar vi bara på det vackra vinterlandskapet...jaaag längtar efter det..🙏
men tills dess så får våra små hustomtar här å all julstämning i stugan å ljusslingorna ute, stå för mysighetsfaktorn💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar