söndag 15 november 2020

...Jag vill hellre vara med dig...

 

...det var sååååå stora och viktiga ord vid alldeles rätt tillfälle...efter att ännu en gång ha blivit besviken....så fick hon stunden efter det höra just dessa ord från sin bästa killkompis elliot🙏💚 dessa ord kom vid såååå rätt tillfälle🙏💚 och det är verkligen så det ska vara när man veerkligen bryr sig om och älskar någon🙏 å jag såg hur det värmde så gott hos henne när elliot sa dessa ord..å hon grät...lilla älskade gumman... dom kom vid såå rätt tillfälle🙏
vi tog med oss barnen upp till lekparken på billingen, så fick hon komma på andra tankar å ha det skoj mä elliot💚


d va mysigt å skoj att ta med barnen hit, då det finns både lekpark å natur å promenadleder osv. nåt för oss alla helt enkelt😍 å jag förstod att hit upp åker många av stadsborna för att få lite naturupplevelse och aktivitet. så om man lever "mitt i betongen" så är nog en sån här plats guuld värd kan jag tro.. å väldigt viktigt att barnen får uppleva naturen oxå....då jag vet att det finns dom som inte ens vet vad en brännässla är t.ex. vi får ju inte tappa vart vi kommer ifrån....det finns sååå mycket mer än staden, karriären, status, vad folk tycker å tänker om dig....å där är jag på "denna plats"...å bryr mig inte överhuvudtaaaget vad folk tycker å tänker om mig, eller att man måste ha en bra kärriär å hög status osv. å för barnens skull så är det ju viktigt att vi visar dom naturen i dess renaste form oxå..å inte bara staden å "betongen"☝ 

💖💖💖


...när någon gör dig illa..det är inget jag tolererar!!

behöver nog bara säga att jag har nolltolerans!! mot det!!speciellt när det gäller vuxna människor...!!!

man kan kasta va skit som helst mot mig-det åker bara in genom ena..å ut genom andra örat, kan alltså inte bry mig mindre om det! MEN när det gäller min dotter..då är man ute på djupt vatten. 

där har jag NOLL TOLERANS!

du är det allra finaste jag har gumman💖å jag gör ALLT för dig💖💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar