söndag 4 juli 2021

Kvällsdopp och morgondopp...

 


...blev det för både tasspatrull å tvåbenta idag😍 å här är bilder både från tigers morgondopp och från när solen gick ner nu ikväll🙏

har nu fixat å trixat lite med min blogglayout så jag kan göra bilderna större i inläggen, riktit kul😍👌


titta här bara.....faan va vackert alltså🙏 


oaooo........💚



magi...........


jag ÄLSKAR dessa himlar🙏 man förstår verkligen hur liten man är i stora universum när man står å kollar upp mot himlen🙏jag kan bli helt tagen av att kolla upp mot himlen..det är en obeskrivlig känsla många gånger💚🙏




stannade å pratade mä d här gänget påväg hem från hjo💚





bedårande söt....lilla gosingen då💚


tigers morgondopp togs i den egna nyligen köpta hundpoolen på gården😍😃


d tog ett tag innan han förstod att han fick bada i den, men jag tog mig en stund å visade honom, å sen såhh😍 


så kom han igång på riktigt, å badade precis som han gör i sina vilda "pooler" ute i naturen


å han har haft superskoj i den här poolen, å det stod att den skulle vara tålig (då hundar hehe..faktiskt har klor😉) men ja...den höll i.....ett dygn för att vara exakt😮 så denna är väl inget att rekommendera för stora hundar iallafall. men en ny i hårdplast är på ingång. då jag verkligen vill att hundarna ska ha möjlighet att svalka sig i den här värmen. så ja...en ny är på ingång👌 vad gör man inte för sina pälsklingar💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar