söndag 11 juli 2021

Lite minnen....

 

...igen då😍😍 d ä alltid kul när det kommer upp minnen som känns lite extra gott så där🙏💕

inte helt otippat att det även ingår bilder från österlenäventyr😍💚
men alltså..ååååååh...jag blir så varm av kärlek när jag ser denna bilden på ängela....åååå lilla gumman, å du va så liten pluttis här💖💖 å så din supersöta frisyr som du hade när håret började växa ut igen efter ditt bebishår, du hade en söt tuppkam som fladdra i vinden så fort d blåste lite. såååå GUDAGOO` alltså....mamma älskar dig så OÄNDLIGT mycket...det går inte att beskriva hur mycket kärlek jag känner för dig mitt barn🙏💖💖💖 så stolt över att få vara just DIIIN mamma🙏 

(detta var innan hjälmen åkte på)
två starka kvinnor i en bild som är på en väldigt kraftfull plats🙏-som vi båda trivs väldigt bra på💚 denna kvinna råkar oxå vara en av mina bästa vänner

-för övrigt så kan jag ju uppdatera lite kring min Bells pares (ansiktsförlamning) då..ja...inte så jättemycket att säga ännu...men jag känner att det är en liten förbättring iallafall😍
å jag kommer såklart göra uppdateringar här hur förlamningen utvecklar sig.

statusen just nu är att:
*jag märker en rörelse över ögonbrynet på "bells-sidan", och känner samtidigt att den sidan nu försöker att hänga med den friska sidan. det känns inte lika mycket som ett "tak" över ögat längre.

*OCH jag kan kan suga sugrör igen (utaan att det sprutar åt sidan😂) samt att jag kan dricka om jag sätter glaset mer åt sidan å att då inget rinner ur munnen😍

så ja...små förbättringar sker, vilket känns såklart myycket bra😍

jag skulle va så tacksam om jag bara skulle kunna få le igen..att kunna uttrycka min glädje med hela ansiktet. sen om resten av ansiktet inte helt kommer att funka igen, det gör inget.. men tänk att bara kunna få le och skratta med ansiktet igen🙏

är uppe i 3 veckor och 6 dagar nu med förlamningen







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar