tisdag 20 juli 2021

Skejtarmoood....

                 

..har nu våran lilla goding snöat in sig i😊 hon köpte en liten söt skateboard på dollarstore för delar av sin veckopeng, å sen den dagen så är det skejta som gäller😉 du lilla goding😊💗

.kom över denna goding på mig å jimmy igen, guuu va vacker du ä jimmy💚

men ska jag försöka mig på en selfie i nutid så får jag hålla mig till den friska sidan😉då den andra sidan av ansiktet har slutat att fungera!

den närmaste asfalten vi har här på landet, är för oss pendelparkeringen, å där har skejtartjejjen varit igång oxå😊

jag har börjat jobba igen 50% å tänker börja riktigt försiktigt nu å jobba i denna procentgrad så länge som det behövs och som jag kan!
så nu får jag uppleva dom här vackra vyerna igen🙏😍
magiskt....

sötaste skejtartjejjen jag vet💖💖💖
min älskade go`mma💖





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar