fredag 23 juli 2021

Tjejkväll å strandmys...

                                                     

...bjuder ja på idag😃 häromkvällen så styrde jag å ängela kosan själva mot hjo för å ta kvällsdopp😍 i detta nu så är det bara jag å lillan som har semester å lov medans jimmy jobbar några dagar till innan han oxå får ledigt😍🙏
                     fint att du oxå sympatiserar med mig gumman😄                             
lite längre bort så hade d tänts lägereldar på stranden å man såg genom träden hur solen höll på att gå ner🙏💚 det va såå mysigt å ta ett kvälldopp i klara vättern mä min lilla go`mma💖 en ritti`tjejkväll njöt vi av😍
å samtidigt nere i österlen på vitemölla strand så firade lina sin födelsedag mä goa vänner😍 (foto taget av lina)

d skulle vart sååå härligt å vara där med er på stranden 😍 (fotograf:lina)

(fotograf:sara)
fotograf:sara
GRATTIS bästa vännen min💚💜på 37-års dagen😍😍 we still standing strong💪😍💚!!
tillbax till stranden i hjo där jag å ängela var så njöt jag av naturens konstverk..som jag brukar kalla det💚
😄
ser ni hur ängelas kroppsrörelse synkar så fint med slöjmolnet, det blev vackert på nåt sätt🙏



🙏




ännu en mysig kväll att minnas🙏💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar