onsdag 27 oktober 2021

Bells palsy`uppdatering...

 ...och lite skåj mä videoredigering😂när mina gigantiska dasslock till händer syns i filmen så tyckte ja d passade att lägga till ett skräckfyllt skrik😄😜 jag har upptäckt att jag tycker d är rhätt kul å spexa lite med videos såhär😍



4 månader å 13 dagar är jag nog uppe i nu om jag räknat rätt... det har skett förbättring vecka för vecka, men i små steg. å då jag var heelt förlamad i vänster ansiktshalva så kan man ju tänka sig att jag får vänta ett tag så att säga, om det nu äär så att jag blir heelt återställd?! det får tiden utvisa.. men jag ger er några bilder igen här nu då på olika grimaser å försök till leende å lite film😊👏
den här känns ju helt oförändrad ändå eller? här försöker jag mig på att blåsa😏
här försöker jag mig på ett leende på sjuka sidan...det börjar så smått..
två st med leende framifrån...ja...såå småått...

å stängd mun.."grimasen" som visar allra minst av min bells`😊
å sen så bjur jag på lite mobilminnen igen😍 som då å då dyker upp i "nallen"😍 här ovan så åt jag å jimmy på restaurang vid läcköslott efter att vi varit på spökvandring i slottet, minns ni?😍
å så denna uurgulliga bild på sessan när hon fick låna en reflexväst av oss istället på prommisen😄💕
avslutar mä denna gamling på oss😊



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar