lördag 9 oktober 2021

Om du bara...

...släpper....så kommer du att känna.....för om du lever hela ditt liv och känner rädsla för allt som finns utanför det "normala" i vårt vardagliga liv...hur mår du då?..när allt kommer ikapp dig en dag....

jag säger inte att vi alla ska tappa fotfästet med det fysiska och det vardagliga, å bara vara "uppe i det blå å sväva". det jag menar är...att du kommer aldrig ifrån det som sker i ditt inre, så varför inte låta "den världen" leva hand i hand med den världen du är van vid att leva i?... det ena utesluter inte det andra.

för den bästa hjälpen man kan få egentligen ääär från ditt undermedvetna..din intution..din magkänsla, och är du verkligen öppen så kan du även få hjälp från de som gått över till andra sidan (avlidna som står dig nära)

det finns inget som jag är så BOMBSÄKER på som detta!!🙏💚

jag har ju själv en gång i tiden var väääldigt skeptisk till vissa saker som väsen å tomtar å dylikt. men sen ca...vad kan det va...10 år sen så kan jag se väsen...främst ute i naturen där jag ser många olika sorters väsen, men även inomhus. i vårat förra hus så såg jag ofta "de små" därinne😊 jag pratade med jimmy om dom senast häromdan. det är så skönt att leva med någon som oxå har ögonen att se det övernaturliga, för då kan vi prata om det å utbyta det vi känner och ser. det känns fint💚

å förlåt...men det SÄMSTA man kan göra mot sitt barn, det är att säga att det bara är i hens fantasi och inbillning.....för DÄR Å DÅ så har du tagit första steget till att "stänga ner" ditt barn. så snälla...prata istället med ditt barn om upplevelserna hen har och fråga och var intresserad istället för att bara prata bort och säga att det bara är inbillning osv. du gör ditt barn en sån stor otjänst om du agerar så. som barn så är man som mest orörd tills det är vi vuxna som tyvärr blockerar den vägen mer eller mindre😑 så snälla..tänk på det... jag har nog skrivit detta innan när jag gått ner på djupet såhär, men det tål verkligen att sägas igen...!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar