lördag 16 oktober 2021

Frost å "fågeltur"...

 


...å mä fågeltur menar jag givetvis drönarkörning😍 å imorse så njöt jag å tiger av första frosten för i år💚eller ja...tiger njöt väl mest av sorkgrävning han😉




vi har skaffat oss ny bil oxå ja😊 å min favvo i den är ju "fönstret" i taket eklart😍

jag märkte nu när jag laddade ner en lite längre video till bloggen..att det endast går å ladda ner videoklipp som inte är för långa. men jag ä bara glad att kuuunna ladda ner film på bloggen igen😍 men på insta` så laddar jag ner vilken längd jag vill. så där är jag mest aktiv med att dela filmer. men som sagt..kul att det funkar på bloggen igen yeiihh😍 

å ja...ha överseende med att jag fortfarande övningskör med min nya leksak, så....ta åksjuketabletter innan du kollar på den😂😉 men åååå va kul d är ska ni veta😍😍😍 


dessa bilder och film tog jag när det va skymning, vilket kanske inte va det bästa för bildkvaliteten. men ändå...höstfärgerna alltså....💚🙏










"pricken" därnere på vägen är jag då😄
första krispiga mårronprommisen för mig å tiger denna höst då💚




sitter gött bak i bilen under "fönstret" i taket😍 fick med månen upptäckte jag oxå




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar