söndag 24 oktober 2021

Jag har aldrig...

 

...sprungit så snabbt genom huset som jag gjorde häromdagen...😢 jag va inne å hjälpte ängela på toan då vi hör ett GALLSKRIK från ängelas rum😢😨 på en millisekund så sprang jag fort genom huset bort till ängelas rum, å under de få sekunderna så hann jag tänka många tankar om varför hon skriker så fasansfullt...när jag väl kom fram så låg sessan där på golvet med benet sittandes fast i stålsängkarmen, med benet vridet😢😧 jag tog direekt upp henne å fick henne upprätt så att jag kunde ta loss benet.. det visade sig att en av hennes klor hade fastnat mellan stålet samtidigt som  hon skulle hoppa ner troligtvis å så har hon då blivit hängande där med hela sin kroppstyngd...i KLOON😰


faan va ONT d måste ha gjort........åååå lilla älskade gumman😢 så det blev vetrinär akut samt operation😟men vi stöttar dig i alla lägen lilla gumman. både jag å jimmy fick ta ledigt för att kunna täcka upp den dagen med operationen av din tass å ängela som skulle till sin första Kbt-träff (kognitiv beteendeterapi) tillsammans med andra barn i hennes ålder💚 ja..det va en dag som var riiktigt energikrävande med den här olyckan som vi inte alls var förberedda på, plus sånt som vi redan hade planerat in. tuuuff dag som krävde återhämtning, vilket vi var tvungna att ta.. jag kommer aldrig rucka på det igen nu efter min väggkrasch!! jag har lärt mig nu och MÅSTE lyssna på det. sen får folk runt omkring säga vaaad dom vill. jag är heeelt å hållet "chef" över mig själv och mitt liv. å vet jag att jag inte orkar/klarar av nånting eller någon, så MÅSTE jag säga ifrån. annars har jag mig själv å skylla om jag kraschar igen! 
så enkelt är det!!!! du är alltid din egna chef, kom ihåg det!!💚

det är såhär det ska se ut😍ängelas tandläkare på pedodontin skickar även hem ett bildstöd med kallelsen
den här tjejjen kämpar vidare med sin Bells palsy` (ansiktsförlamning) har uppdaterat det allra senaste på insta` 
om jag blir helt återställd så känns d bra att jag har sparat alla filmer å bilder så jag kan gå tillbaka å se vilken förbättring det faktiskt blev..
ja..det finns ju ett ställe på mitt distrikt som går all in under halloween, påsk å jul😍 i år så hittade jag någon som hade legat liiite för länge i lövhögen😝
👻👻👻💀MOAHAAHAHAHAHAH💀👽👻👻👻👻


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar