lördag 9 oktober 2021

Vi får hålla oss lite till då...

 




...neeej va KUUL😍😍😍jag kan äntligen ladda ner videos på bloggen igen🙏 dä va ju ååår sen sist😮
jag har ju insett att jag inte kommer att varken kunna dyka utan att hålla handen över ögat ELLER åka karusell utan ögonlapp😞 klart man är lite besviken då vi älskar å åka på våra små äventyr juuuh😕men ängela å jimmy kan ju åka utan problem å jag får la testa min nyköpta ögonlapp å leka lite pirat😉

vi hade ju planer på att åka till halloween på liseberg i år igen😃 men istället så ska jag å ängela med kompis åka ner till skåne igen å bo i stugan några dagar kring ängelas födelsedag å halloween medans jimmy förbereder a little surprise här hemma så att säga😄😍 men vi kommer sakna dig jimmy..men vi får "facetajma" så det känns som vi är tillsammans💚 så jag har tagit ledigt några dagar från jobbet där, så  drar jag å tjejjerna ner igen🙏😍
så vi skippar liseberg i år å kanske satsar på nästa år istället, men njuter lite av "old pics" från våra tidigare äventyr sålänge istället😍
man ser inte ängela..😄men hon sitter här mellan oss
skara sommarland i hettaaan😄
våffelmys i åkpausen på liseberg
mina GODINGAR!😍

å varje gång i just den här backen i balder så ger jag mig faan på att jag inte ska hålla i mig...men varje jävla gång så klarar jag inte av det...hehe min överlevnadsinstinkt tar över😄 men jäklar va go den ä ändå😍

vårat hjärta💖💖💖
denna minns ni va...halloween på skara sommarland😍

😙😙😙
den här på tiger va ju inte så längesen jag delade härinne...men så jäkla festlig bild😄
å såklart lite höstbilder från senaste dagarna💚





😂😉då kör vi "leken" hitta tiger i bilden igen då,hehe

ser ut som guld....💚









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar