söndag 30 oktober 2022

Du är saknad...

 

...vår ÄLSKADE lilla sessan💜 det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig eller fortfarande pratar med dig som när du var kvar i jordelivet
våran lilla ängel...vi ses igen när det är våran tur att gå över till andra sidan...🙏


TBT -FOTO
..ja, då å då dyker ju minnen upp på mobilen som sagt, här kom en bild på jimmy å mig från flera år tillbaka, minns att vi var vid stenshuvud här😍 sikka hetingar vi va på den tiden😜 innan ansiktsförlamning å obeskrivlig stress å vad den gjort med kroppen😖 BUUUT!! WE STILL GOING STRONG💪🙏

å här mina kära följare, har ni tigers tjejkompis majja😄 dom brukar "brevväxla" i samband med att jag å lina pratar💞visst ä hon SÖT💝

hösten har tagit över helt nu, men ändå rätt varmt i luften fortfarande


tänk vilken sommar vi har haft...våran första sommar här i vårt nya hem🙏
att ha en egen strand att bada vid gör att jag REDAN längtar till nästa sommar...kvällsdoppen...ligga å päsa i hängmattan för att sen hoppa i plurret igen, ingen trängsel..ja...allt! längtar redan
å att få åka å hämta denna donnan från att numera klara av att gå heeela skoldagar💪💪
hon har inte orkat att göra hela skolveckor, men att göra HELA skoldagar när hon är där är GRYMT AV HENNE💪😍💖 nu innan höstlovet så hade skolan en skoj grej,då dom fick gå på bio å ta med godis å så även disco-allt detta under skoltid nu i torsdags😃 kul grej för barnen innan lovet startar😍
å de dagar hon inte har energin till att genomföra dagens procedur så brukar hon vilja gå med mig på promenaden med tiger- frisk luft å rörelse-jättebra💪
våran alle` i höstskrud😍

här bjuder jag på en riktig sötchock till tiger😄 då han är så duktig å står bokstavligen i kö till den potentiella mjukmaten som kan bli kvar efter totte har ätit klart
tiger missar ALDRIG😄 ett gott skrovmål mat
han ä så söt så ja går av alltså💚💙😊 å så är han så gudasnäll oxå, han skulle ju med sin storlek lätt kunna flytta på totte, men nejnej😉 jag ställer mig bokstavligt talat i kö, älskade lilla gubben💖
kossorna blev VÄLDIGT glada när jag å tiger kom hehe😂💚
påvägen ner till vår strand så finns även en kohage där, å vi blev nog dagens höjdpunkt tror ja allt här ja😂







när vi har barnfritt här hemma..då kör vi den röööa`belysningen i vår trappa till 3e våningen😉
å mitt i här så får ni även lite bellspares uppdatering👀 jag har börjat förstå att bättre än såhär kommer det nog inte att bli (om jag inte går till läkarvården å får hjälp) å det vet jag inte om jag vill?.. jag är till en liten del förlamad fortfarande, då inte alla ansiktsnerver har hittat rätt tillbaka så att säga😉 å vissa nerver är "felkopplade" så när jag tuggar t.ex så vill mitt vänstra öga stängas😂 ja..jag har nog skrivit just dessa detaljer i tidigare inlägg, så det har inte blivit någon mer förändring där tyvärr. 
jag är lite sneè  helt enkelt, men jag lever å mår bra annars, så jag försöker att fortsätta vara positiv. det är ju "bara" utseendet det gäller..det kunde vart sååå mycket värre....
här är nytillskottet i vår "bilfamilj" på två😊 bettan kallar ja henne
tänk att denna goding fyller TONÅRING nu på måndag...TONÅRING...min älskade dotter💖💖💖🙏
så...jupp samtidigt som pumplyktan lyser därute nu (får ni se i nästa inlägg) då vet man att ängelas födelsedag närmar sig😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar