fredag 7 oktober 2022

Kalasdags här på backen...

 

..jajjemän..nu är det första kalaset avklarat sen vi flytta`hit😍 våran ena grannes lilltös fyllde 8år💜💟
jag har ända sen jag flyttade hit undrat hur det ser ut inne i det gula huset..i den lilla herrgården😃 så jag kollar alltid lite extra på husets `egna inredning` som har funnits där sen långt tillbaka
va söt hon ä därbakom😊💛

hahaha fick ju till rhätt härliga bilder på jakob här hehe😄
H hade gjort sååå fint med långbord å massa gottegrejjer, titta på den fräsiga bakelsen här med olika färger😍 detta är tydligen en typiskt tysk bakelse😃
H är så himla go och genomsnäll människa💚 vi kämpar båda på med å lära oss varandras språk😄 jag pluggar tyska en stund varje dag å hon går på sina svenskakurser😊 vi är så jäkla nöjda över de grannar vi har nu😍😍😍
kalasdags när vi firade lilla 8åringen💜💜💜


sitter här å lyssnar på blåsten utanför medans jag bloggar, man kan ju säga att den "lilla" vinden vi haft idag hjälper till med att tömma träden på på löv🌀
-nu ger jag upp.....GRRR😠 gång på gång här nu så har jag försökt att ladda upp fler bilder till det här inlägget, men jag fattar inte vad som blir galet?.....jaja...jag får sätta dessa i ett eget inlägg helt enkelt!

vårat internet har för övrigt segat som faasiken de senaste två veckorna😑

kanske har med det att göra på något vis..

jaja..dax att lägga mig nu så jag får upp damen till skolan i morgon👊

ses i nästa inlägg





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar