söndag 23 oktober 2022

Neråt igen....

 

...till skåne for vi förra helgen, för att ordna, tömma och sortera i mormors lägenhet..arbetet flöt på bra å enligt planering, vi var såpass effektiva allihopa så att vi blev klara redan på lördagen. så jag å jimmy hade en mysig kväll i stugan efter väl utfört arbete, och bilen fullpackad med grejjer från mormor som nu har fått flytta hem till oss.
innan vi åkte hem så gick vi ner å sa hej då till havet💚, som jag ALLTID gör innan vi åker uppåt i landet igen

hemmavid så är just nu nästan hela trädgåren fuull av massor av höstlöv, det ni ser på bilden är ingenting😉 men som ni ser här så har jag anordnat min lilla myshörna här😊 å stegarna har fått följa med från sågstugan, å kommer med tiden dekoreras med naturmaterial SÅKLAART (ni känner ju mig)😉😍
å ni ser ju hur nära kohagen är, ÄLSKAR`T!!

å med jämna mellanrum så tar jag mig ner till stranden å kollar till "vår" plats å känner på vattnet å ofta har jag ju med mig tiger, å han har d superkul med sina pinnar under tiden😄
varje gång man kommer ner så har stranden mer eller mindre fått ett nytt utseende
det är rätt fascinerande och se hur naturen sköter helt sig själv..det är ju så det egentligen ska få vara för övrigt oxå tycker jag....
höstliga färger har vi nu nere vid vår strand💚

matstoppet påvägen ner till skåne😝
vi va duktiga allihopa med att rensa i lägenheten, det flöt på och jag, jimmy å min fina kusin martin firade det väl genomförda lägenhetsarbetet med go mat innan vi skildes åt å jag å jimmy åkte till stugan å myste som man bara kan där💚🙏

jag ÄLSKAR när havet är helt stilla å man ser speglingen i vattnet
mitt andra hem..🙏

det är så vackert så nästan gör ont....
å väl hemma igen så är hösten igång FÖR FULLT😍
å lilla totte som en liten prick här i bilden💙




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar