lördag 15 oktober 2022

Gumman å jag...

 

....så fort jag får en stund över i allt..å känner att jag får ro att göra det jaaag brinner för, så tar jag mig ut på mina fotopromenader🙏
å ofta har jag mina följeslagare i form av dessa två pojkar med mig😊
vyn från vårat köksfönster💚
hemma...💚

nu är det VERKLIGEN höst ute....veeerkligen höst🍁🍂

en av kvigorna i vår hage är lite mer tam än de andra, å d är denna "lilla" gumma💜😊

tiiitta...d ääää så jäkla vackert...hösten i ALL  sin prakt💛




å så har vi lilla frasse (som jag döpt honom till) som är ensam kalv i hagen just nu, sikken liten sötchock han ä💕💕💕
spatserar så graciöst lillemannen😊

                                                                       tittut gumman😄💛

                                            

jo, ifall ni undrar varför jag har delat på en video såhär i flera delar, om jag inte har nämnt det innan, så är det för att man helt enkelt inte kan ladda ner videor längre än ca 30 sekunder. så därför måste jag alltså dela på en video och publicera den i flera mindre. hoppas det framigenom går att ladda ner full video, för det är lite merarbete..men jag gör`t💁


lilla bettan tar mer än gärna saftigt gott gräs ur min hand, vilket gör anna glad-som ÄLSKAR djur mer än allt annat💚🙏
visst ä hon en riktig SÖTING😊💜

💛💜💛



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar