söndag 4 december 2022

ÄLSKADE DOTTER....

 


...det är svårt att förstå att igår...låg du i min famn som bebis å du gjorde ifrån dig de mest underbara små bebisljuden, det känns som igår när du tog dina första små stapplande steg i köket på solhedskulle...åå min älskade dotter, min älskade flicka💖
tänk att du nu har gått och blivit TONÅRING😮💖😍






i år önskade du dig en ipad och apple pencil, å blev gudagla` när det var det som "ploppade ut" ur paketet😃


på både grind å dörrar blir man påmind om att vi nu har en tonåring i huset😍💕


ditt 13års kalas blev även det första kalaset här på vår backe😍


å iåmä att vi flyttat till ny plats här i världen, så har vi även fått nya fina vänner🙏💚







💛🙏


å nu när vi inte bor i en stuga längre, nu när vi bor i ett normalstort hus helt enkelt, så får vi plats med julgran igen😍💚 men ska erkänna att jag inte vågar mig på en riktig gran (då jag tror att jag inte kommer att kunna hålla den vid liv)🙊 så jag har införskaffat mig denna gran som nu får följa med oss genom åren, tills jag blir modig nog att prova riktig gran😊

jag älskar doften av riktig gran och när vi var små så hade vi alltid en riktig julgran till jul💚


till en början så blev jag så förundrad varje gång jag kom upp då saker å ting i granen ständigt bytte plats eller av någon ooutgruuundlig anledning hade hamnat på andra sidan rummet😄 jag började nästan tro att det kanske spökade...TILLS jag häromdagen när jag var på mellanvåningen-hörde ett krafsande å hoppande från tredje våningen å tog mig fort upp å vem ser jag inte där då....hahaha jojo..visst var det en liten söt enögding som jag möttes av då han för tillfället var mitt i granen å skulle klättra upp där då ja😄 för att sekunden efter vara under granen å skjuta ut en av granpyntstomtarna så den for över till andra sidan rummet😄 hahaha så ja...där å då fick jag reda på vem julgransmarodören var😉


här bredvid celine ska en förstoring på vår älskade sessi sättas in💗så ser vi våra tjejjer varje gång vi går upp å ner för trappan🙏

jag vet att jag från och med nu många gånger kommer att behöva ta mig mentalt tillbaka till min egen tonår för att på det viset sätta mig in i den perioden som du nu har kommit in i..din tonårstid.. en tid där mycket kommer att hända inom dig, både fysiskt och mentalt..flera grunder sätts nu som oxå det kommer att påverka dig fortsatt i livet..

jag kommer alltid att finnas vid din sida när du behöver mitt stöd, tillsammans genom detta livet i med å motgångar💪🙏💖💖💖

Det var DU som gjorde mig till mamma🙏 å det är DU som varje dag gör mig så jäkla STOLT genom att bara vara den du är..omtänksamma älskade unge💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar