lördag 10 december 2022

Häromveckan...

 


...så åkte jag ner till österlen igen, å tog"två flugor i en smäll"-genom att både få träffa lina å albin å morgonen efter gå på boupptäckning i kristianstad. jag sov hos lina å albin i rörum å innan boupptäckningen morgonen efter så var jag tvungen att hälsa på "mitt hav" innan jag for vidare bort till kristianstad


jag kan bara inte vara därnere utan att en stund få vara med "dig"...-havet🙏


älskar er så mycke så jag spricker💕 å att få hoppa in en helt vanlig torsdagsmorgon hos er å lyssna på albins norgehistorier under frukosten😄å få höra vad han ska göra i skolan under dagen mm,mm😍


jag stannade till vid vitemölla strand å var där en stund å bara sög in all den ljusa energi havet ger mig🙏






nästa gång vi ses är (om inte tidigare), till sommaren igen💚🙏


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar