lördag 8 juli 2023

Fölmys...

 

...hos grannen längre bort njöt vi av idag💚 denna underbara lilla hingst bara 9 veckor gammal💚💙💚 mamman ibiza stod å åt middagen i lugnan ro medans lille spettefrans fick såå mycket uppmärksamhet😊💙

ser ni den söta söta lilla luggen han har fått😄aaawhhh


å han ÄLSKAR att bli kliad av matte...han ojojoj njöt så iiiin i bare dän😄💙

 
å nu till nåt helt annat...MAJSFÄLT🙉...ja nu har majsfälten kring våra hus tagit fart ordentligt, men än är dom inte i fullängd😮


jag tycker att majsfält faktiskt kan vara lite läskiga😉 just för att....hamnar man mitt i (haha jaa jag vet, det är ju högst osannolikt att man hamnar mitt i ett majsfält) men skulle du göra det..så tror jag paniken skulle krypa sig på..då du inte ser någonting som visar vart du är...det skulle kännas som att vara i en stor labyrint som ser likadan ut överallt😯
å nu vet jag att vildsvinen brukar hålla till ute i majsfälten, så haha...tänk er att man..förutom att man inte vet vart man är i detta stora fält där plantorna är högre än vad du själv är, så blir man oxå jagad av en vildsvinssugga😉 


så näää vad säger ni? vi struntar i att utforska detta mä att vara mitt ute i ett fullvuxet majsfält va😉🙉😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar