lördag 1 juli 2023

Lejon som jag är....

 

...så kom den äntligen på plats, min lårtatuering😍! å där får mitt stjärntecken lejonet sitta😍

in tha`making...mitt lejonhuvud med ett ärr över ögat💪 jag har någon form av symbolik och känsla i alla mina tatueringar💚 likväl som att jag genom mina bilder jag tar-ofta vill förmedla känslan till er som tittar på den💚


lejonet....ärrad...med STARK🙏


TACK madde för ett riktigt bra jobb å ett jäkligt bra pris😍 




tjejjerna, alltså ängela å bella (vars mamma tatuerar mig) va med till en början💜 innan dom som dom gör ofta nu på sommarlovet- gick bort till strandpromenaden å badade i vårt vättern😍💦


å från d ena till d andra så får många av oss minnen på både insta`å facebook mä jämna mellanrum😊
å denna gång fastnade jag vid detta minne från 2016, samma år som jimmy kom in i mitt å ängelas liv🙏 våran första midsommarafton tillsammans💚 å så liten du var här min lilla flicka💖 vår älskade älskade unge🙏 och påminns om musikaliteten i jimmys familj😍🙏


hihihi😄 å som sista bild så bjuder jag på denna...så vidunderligt SÖT bild på ängelas lilla tofs som har skapats då hon har vart där å klippt från å till, å denna söta bild med text la hon ut på sin snap-story...asså hon är så GOOOOO`💖💖💖💖!!

å ja....jag ska erkänna att mina sidvisningar ligger fortfarande bra högre än tidigare år, och jag ser att många av er iallafall, är från singapore😊

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar