fredag 21 juli 2023

I lugnet...

 


...och återhämtningen som jag är i just nu under ängelas sommarlov (lika med att jag har semester-återhämtning-batteriladdning tills allt sätter igång igen), så tog jag, jimmy och tiger oss upp på vaberget för att besöka vabergets fästning idag. ängela lever sommarlov hela vägen ut så att säga😄 massor av översovningar, massa bad, massa skoj mä kompisgänget mm💚 även återhämtning för henne innan det tunga börjar till hösten igen😓


tiger fick sig en promenad runt fästningen å vi försökte få oss en så bra titt som möjligt på fästningen-historieintresserade som vi båda är😍


jag försöker anamma ledigheten till max nu för jag vet hur viktigt det är för att man ska orka fortsätta när allt startar igen..något som verkligen glädjer mig..är att jag har börjat arbeta med mina kristaller igen..vilket gör stor påverkan på mig🙏 positiv påverkan..istället för den negativa påverkan som flera år har gett mig. 
jag börjar öppna upp mer igen...med min mediala sida🙏💚 jag börjar sakta igen återuppta det som jag är ämnad för här i detta jordeliv🙏😍💚-healing mä mediala inslag, healing mä en touch😉 som jag brukar kalla det😄 jag brukar inte kunna styra om någon kommer igenom eller inte, är det meningen att personen jag ger healing ska få ett visst budskap, så kommer det genom under healingens gång💚

så ja...att jag sakta börjar `öppna upp` igen gör mig jätteglad😍🙏 min starka intution har hela tiden funnits där mer eller mindre under de tuffa åren vi haft-det var den som visade mig det huset jag sitter i och skriver nu redan innan vi ens visste att detta huset existerade..det var oxå min intution som länge försökte berätta för mig om min jobbsituation...jag ville ju helst inte lyssna å skjöt bort det direkt...och ja..ni vet ju hur det gick....jag körde mig rakt in i den berömda "betongväggen", blev totalt utbränd, och tar mig nu sakta tillbaka igen...och jag kommer aldrig utsätta mig för *bara köra på* mentaliteten igen! sen 13år tillbaka så har jag mitt barn att tänka på, och hon behöver ha sin mamma mentalt stabil och inte ett sönderstressat vrak, å hör sen!!! så NEJ jag gör inte något så urbota dumt igen!!


jag vet hur det det är att omgärdas av mental instabilitet hos personer som egentligen ska inge trygghet.. och som jag även sagt om andra ting......det ska INTE mitt barn få uppleva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar