söndag 2 juli 2023

Idag tog han steget...

 

...å rakade av ALLT....ja skägget alltså😄 dä va vad jag å jimmy hölls med när rock mot cancer pågick för fullt inne i hjo😍 i början av dan så va jag riktigt sugen på att åka in å känna på festivalkänslan å njuta av stämningen, men dä slutade med att ängela å hennes kompisgäng va dom som njöt av festivalkänslan istället, medans jag å jimmy kikna av skratt här hemma😂😂


dessa tre bilder från festivalen har jag lånat från ängelas snapchat😀

å nu till dagens stora händelse😄 vilket är...att jimmy (som älskar sitt skägg) idag bestämde sig för att raka av allting för att sen låta det växa ut på nytt igen 

jag älskar ju att äntligen få se hans ansikte igen helt å hållet, men han kände inte igen sig själv överhuvudtaget när han såg sig i spegeln efteråt😄😂 *jag ser ju ut som en stor beeebis* *å va svullen jag är*

senast han såg sitt ansikte såhär va ju några år sen, å bådas våra kroppar har förändrats sen dess. så det blev en helt ny syn för honom😄😉

jag skratta` så jag kikna`alltså😂😂 å han lattjade å gjorde sig till som vanligt😉

å när han satte på sig kepsen så såg han direkt 20 år yngre ut😄 asså jiimmmy😂😂💙 aaa vi skrattade såå gott asso`😄😄

å så är jag ju nytatuerad nu oxå ju😍 å då gör det inte mig något att det är pissväder just nu, då jag måste hålla upp å bada under läkningstiden. annars så badar jag å tiger i princip varje dag-även vid mulet. jag brukar simma mina längder å tiger håller på med sin nya hobby som bekant är att plocka stenar från botten å lägga upp dom på stranden😄 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar