söndag 13 februari 2011

ää såå glaaa` att jag hittat salsan:-)

 hahahaha:-D ja...herregud!!! måste bara säga det alltså..att jag är såå glad att jag har börjat å dansa salsa:-) det e såååå kul:-) å lisa..ja,vi får ta en liten privatlektion framigenom,hihi;-)  vi dansar 1timma..fast idag blev det lite mer:) men tiden går fort när man har roligt kan jag lova:) för man kände det..är det redan slut?;-b
-det här har vi fastnat för:-) åhh va skoj vi har:-D å jag kom ju på den roliga iden att jag och silvia ska åka till göteborg på salsaweekend kallar vi det:-) vi åker dit o härjar o går på salsaklubbar:-) oj va vi ser framemot det!! jag menar...man kan ju inte gå o lära sig dansa o sen inte ha nån nytta av det:-b såh....götets salsaklubbar;-)here we come:-D hehe
 somnat på vägen hem<3
-idag for mattis o lillan med mig till skövde o medans vi dansa så va dom hos fredrik som nu ligger på kss efter sin operation....men han verkar vara på bättringsvägen nu..det är skönt<3
 hehe;-) å såklart har man fått ett medlemskort nu då:-)
väl hemma igen<3

mähn vikken härlig dag:-)))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar