fredag 18 februari 2011

jag gör som mamma sej` :-)

 grannhästen (nordsvensken) stog även idag o hängde läpp i hagen;-b men ojj va fin han är<3
 här ni:-) ..ifjol så bodde herr å fru pilfink härinne i detta hålet,och det verkar som "lägenheten" ;) stod väl till pass:) för nu är det rörelse igen i röret:) så det blir nog att få höra di små fågelungarna kvittra efter mat i år med<3 mysigt!  och även, iallafall en av mina fågelholkar har oxå hyresgäster nu:) fast jag tror nog allt att min andra holk också är bebodd..
 gulsparv<3
 o lilla dunbollen du...talgoxe<3
 o här ni..här har ni en liten tjeja som bara älskar att spegla sig i mammas jobbarmössa;-) håll till godo,hehe:)


 <3

 GODING<3

 *fniss*


 mössan på sin rättmättige ägare;-) jag ser lite ut som en jägare i denna mössan,men det är jag INTE!!! skön är den iallafall!
idag klippte mamma rätt o slätt en lugg på mig:-) åhh så söt du är gumman<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar