fredag 11 februari 2011

ååå va jag längtar.....

 åhh ni ska allt veta vad jag längtar...nu till våren så bär det av mot betessläpp för å se glädjen hos mina muande vänner när dom ska ut på grönbete,hihi<3 OCH såklart bär det av mot hornborgasjön och naturum<3 att åka på betessläpp tänker vi ha som tradition att åka på varje år:-) vi va där första gången i fjol<3 och att åka till hornborgasjön är en tradition som jag själv nu har skapat:) och om ängela vill sen så får hon gärna hänga med mor sin o hälsa på hennes flygande vänner;) ni föstår att min käre gubbe gillar inte fåglar;) så han får va hemma;)! men jag tycker faktiskt det är skönt att åka på egna utflykter oxå<3 det är skönt att bara vara själv o ta hand om sig själv bortemellan<3 och då göra nåt man älskar<3viktigt för själen..
dom här första korten är från hornborgasjönresan i fjol,då vi och amanda me familj åkte dit tillsammans! vi hade riktit skoj:) o himla mysigt<3
 o här va våra små prinsessor inte alls gamla<3  från vänster fredrik,amanda me leia i famnen och mattis med våran lilla mysa i bärselen:)
 måååånga tranor och andra fågelarter<3
 o ni ska veta vad skoj att åka hit igen nu när jag har min nya systemkamera,o ska oxå ta med stativ:-))) i fjol hade jag bara min kompaktkamera..
 amanda ängela o mattis i tornet ...vid naturum<3
 o här hörrni:-) så har vi självaste officeraren mr hasselqvisst;) denne stilige man kom på besök idag:-) mattis son hampus:)
 mamma....du ser...lite knasig ut;-b
 o idag hade jag skoj mä frisyren igen:-) jag gillar denna frisyr skarpt nu!
 ni ser hur flätan går över huvudet o så har jag buffat;) lite bakom där:)

 och så den lilla blomman eklart:) har även inhandlat en blomma i storlek större nu mä:)
 mi.
 när jag skulle hämta lillan hos dagmamman i onsdags<3så möttes jag av denna syn:) då är vi minsann ute o "cyklar" å jag ville helst inte hoppa av;-b men vi va ju tvungna att åka hem så barbro får njuta av sin lediga tid oxå. dagmammor måste ju oxå få vara lediga ibland:-)
 hehe,o häromdan så va jag hos far min<3 och möttes av denna syn i hans lägenhet;) han o hans dam astrid ska flytta ihop,så i slutet av februari nu så vankas flytten:-) o som ni ser så har han så fint radat upp alla sina påsar,hehe;) vi är baske mig lika ordningssamma jag o min far..nästan;-b


jag och ängela idag:-)
o uppmärksamma;) ni behöver inte vrida nacken ur led nu;-b

hej svejs alle:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar