fredag 23 mars 2012

inte så pjåkigt...:-)

 ...att vara tidningsdistributör;-) när man får små presenter på den lilla överraskningsspiken under locket på brevlådan:-) inte så pjåkigt alls :-D 
 och nu när våren visar sig mer och mer så blir mina arbetspass fulla av natur och djurupplevelser<3
 "målning" av rådjursbocken ovan..
 sen när jag tog min morgonpromenad så stötte jag på dessa små vänner i grannens damm<3
 och denna man blev medveten av min närvaro och kunde inte nog kackla å kuckla till de andra i dammen att de hade en paparazzifotograf bakom knuten;-)
 se den fina speglingen i vattnet av dom<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om ni vill så får ni kommentera eller skriva något till mig här

Men negativa kommentarer ägnar jag ingen som helst energi åt och den kommer att raderas omgående!

Love to all of you