lördag 24 mars 2012

våran dag:-)

 jag och ängela ute i skogen och vandrar<3 riktigt mysigt

 sen blev det bergsbestigning:-)  här klättra vi upp och utforskade vad som fanns däruppe och på andra sidan:)
 sen på vägen hem så gick vi vägen genom lisas trädgård..och där låg lisa på alle fyra i rabatterna å rensa ogräs för fullt:) ängela satt och lekte vid bäcken och jag fotade fjärilar:) för det fanns det gott om hos våran lisa<3 här har vi hela tre stycken
 triss i fjärilar...eller är det två....
 visst är han vacker<3
 ängela tycker det är mycket skoj att vara hos lisa:-) och förutom kaninerna, tupparna med damer;) så tycker hon det är väldigt skojjigt  att leka vid bäcken och dammen:) och ni ska se vad vackert det är när allting blommar här och när den lilla bäcken porlar<3 det ska jag ta kort på när det vankas,så ni får se hur vackert det är<3  lisa har ju även en blogg:) hon finns i min blogglista på LISAS TRÄDGÅRDSBLOGG jag försökte att sätta en länk här i stycket här..men nu fick jag göra såhär istället..
 och senare på dagen så kom våran finaste lina<3 vi tog vårat pick och plock;) och gick ut i trädgården och satte oss på filten och fikade:-) riktigt mysigt<3
 kämpigt att öppna termosen ;-b  ängela, jag och lina:-)
 ängela och lina tycker mycket om varandra<3 även fast det kan gå långt emellan att dom träffas så blir hon alltid lika glad när lina kommer<3 
 triss i damer;-)
 halååå!!! VEM är jätten som trampar på vårat hus?? ;-D
hehe;-b

detta var våran dag det:-) hur har eran dag varit?? :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar