onsdag 28 mars 2012

sven-erik å hulda har anlänt..likaså en ny frisyr:-)

 sven-erik och hulda:-)...ja,det är vad dom från och med nu är döpta till av mig:-) 
 år efter år så bosätter sig detta äkta par här hos oss<3 dagligen hör jag dom "trumpeta" och jag ser dom gå och äta därute på åkern.  och under tidigare år när jag legat på min filt i trädgården och bara njuter så kan dom rätt som det är komma lågt flygande över oss...det är en härlig känsla<3 dom är så stora och ståtliga fåglar.. 
-välkomna mina vänner..åter igen<3
 många har slått sig samman som äkta par nu i denna tid... här, herr och fru...rådjursson;-) på grannåkern<3
 och som rubriken förtäljer..så har även en ny frisyr i huset anlänt:-) en pagefrisyr som jag "knopat" till på våran lilla flicka:-)
 kan vara skönt när det blir varmt ,och vara bar i nacken o slippa sätta upp håret hela tiden. så det blir nog skönare när värmen faller på sen..men så är hon ju så förskräckligt söt oxå i sin nya frisyr<3
hon har en sån söt liten nacke,som nu syns så fint<3

förresten...imorgon ska jag hämta tillbaks min kamera:-) jag har saknat den...denna lånekameran har väl vart lite sisådär tycker jag..

nu ska ja äta kvällsmacka och sen hoppa till kojjan däruppe;-)

ta hand om er, ni som kommer in hit å hälsar på<3

hej då sålänge:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar