lördag 3 mars 2012

lunch ute i det fria och ännu ett litet vårtecken:-)

 ..åhh vilken underbar dag det har varit<3 ännu en dag med riktigt fint väder:-) 
 idag så slog mor anna;-) till med lunch ute i det fria<3 förmiddagen bestod av att grädda pannkakor och efter liten sovit sin middag så gick vi in i skogen här bredvid och satte oss i utkanten av den<3 vi hade både skogen och de öppna gärdena framför oss<3  ängela uppskattade denna ute-lunch mycket:-)  *mmm..smaskit...blandat med..schyyy mamma* å så skulle jag lyssna på något därinne i skogen:-)
 våran picknick:-) pannkaksrullar som vi doppade i grädde och sylt:-)
 liten nöjd tjej<3
 å såklart så fick fru anka vara med på våran picknick oxå;-)
 här sitter vi tillsammans mor och dotter,äter gott och njuuuter av både varandra och naturen omkring oss<3 

 det var så himla mysigt att gå ut bara hon å jag på picknick i det fria<3 hon verkar oxå uppskatta dessa små ting som gör livet så underbart<3 det värmer så, att se hur du njuter...älskade lilla du<3
å ni alla...kolla här vad vi såg på vägen till skogen:-)  årets första fjäril (för oss iallafall) det är ju oxå ett vårtecken om något<3   det värmde...

ja..det märks verkligen att våren är i antågande här... jag ÄLSKAR våren<3 
jag tycker att varje årstid har ju sina vackra konstverk att bjuda på...men våren får jag nog här och nu erkänna..att den är min absoluta favorit<3 knopparna som slår ut och fåglarna börjar sjunga sina fina melodier osv.  påtal om fåglar förresten, jag tyckte mig verkligen höra koltrastens början till sång här förut, där han satt i grannen lisas träd..han "sjöng nog upp" inför de vackra sångerna som han kommer ge oss snart här<3 jamen visst måste det varit koltrasten?! åhh vad jag längtar efter din sång...den är ju nåt av det vackraste<3

hoppas att även ni har haft en underbar dag<3 

ta väl hand om er..varje stund..

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar