måndag 23 april 2012

Ojojoj...

vilken underbar helg jag har haft i österlen hos min lina:-) riktigt meditativt och behövligt<3 och som sagt...vad ska man säga om skåne...en del av min själ finns där, så att vara där värmer så gott..<3 och som vanligt så har jag givetvis tagit flera bilder:-)  
och när jag får tiden till...så ska jag dela med mig av min glädje genom mina foton<3  och verkligen,verkligen gå in på era fina bloggar...för nu har jag missat mycket:-( så jag har myycket att ta igen där:-) men det är ju det att det värmer så gott att läsa era bloggar, så det är inget jag bara vill "hafsa" igenom snabbt när jag är stressad...det vill jag göra i lugn och ro<3 
det ska bli skojjigt när den stunden kommer här...se vad som har hänt hos er ni fina.

hepp...då får jag ta och krypa till kojs snart här nu..lusedräparna väntar om några timmar;-)

men så småningom så kommer ni få ta del av min upplevelse..både i foton och en väldigt söt liten film (där små pipande kycklingar ingår kan jag säga<3 )

hej då sålänge... 
:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar