fredag 6 april 2012

sen senast...

 ...så har jag i vanlig ordning tagit många bilder:-) men har inte hunnit att sätta mig och blogga..så nu får ni en hel hop (13st) som jag har tagit sen sist...:)

 våran "hästliga" granne;-)  i denna bilden så önskar jag att inte elstängslet var där..han står väldigt fint och den fina blå himlen bakom<3
 på morgonkvisten under arbetspasset så stötte jag på dessa fina liv<3
 <3
 filosoferande duva i våran ek<3
 snälla.....kan inte jag få den pinnen? snälla... ;-) ängela och lilla hunden sessan<3
 och scillan har börjat att komma i våran trädgård<3

 scillan med vårat hus i bakgrunden
 vi är många som njuter av våren<3    
 å så idag då...så sa det PANG!!! så yr snön för fullt därute...öjöjöj där stördes min vårkänsla en aning:-/ men snart får jag känna den igen<3  men jag får faktiskt säga det att när vi var ute i skogen förut så hörde jag ingen direkt fågelsång som jag gjort hittils...jag hörde någon koltrast "klucka" och kanske någon mer som  gjorde sig lite hörd...men jag saknade fågelsången som jag hört varje dag...MEN det är väl så att fåglarna kanske blev förbryllade dom med över det snöovädret som kom över många av oss idag...
och nu tycker ni väl att jag är helt "tjoppa-loppa" ;-b  men här har jag en liten hehe..bajs-fråga:-)  under en av morgonpromenaderna så låg dessa på denna lilla väg jag gick på...och jag kände inte igen det...det är inte harlortar...de var nästan som plommontomater...ÄR det älgen som "lastat av" här??? eller vilket djur är det...kan ni???

ta hand om er fina ni<3

GLAD PÅSK önskar jag även er alla:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar