lördag 7 april 2012

våran påskafton:-)

 denna påskafton firade vi i götene hos min underbara barndomsvän thess (therese) <3 vi har känt varandra sen sex års ålder och kommer gå där tillsammans med våra knaggliga lårbenshalsar och rullatorer;-) framöver,det kan jag lova:-) livslång vänskap kan jag säga redan nu<3

 efter den goda maten som bestod av lamm,ugnstekt potatis och hemmagjord bearneisås och chevre så fick barnen sina påskägg:-) hihi då bänka man sig fort i soffan minsann;-)
 "påskäggsfrossning" framför nallepuh:-)
 jag stod för bl.a desserten, och då bakade jag en vit kladdkaka..och här verkar det som att en liten hus-mus varit i farten;-) den skyldige är thess;-)
 deras lille katt knut sprang runt och lekte för fullt i trädgården:-)
 och här har vi en "påskraket" påväg upp i skyn;-) våran miljövänliga variant...fröken jonsson;-)
 :-)

familjen jonsson tackar familjen esplund;-) för en jättefin dag borta hos er<3 jag skickar MASSOR av kärlek bort till er<3

detta var våran påskafton 2012:-) hur var eran? :-)

hej då sålänge ni fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar