söndag 15 april 2012

våran underbara lördag...


 ...startade vi (jag,ängela och ängelas mormor cecilia å hunden sessan) med en jättemysig picknick under våran ek<3 och när löven har slagit ut så kommer det vara ännu mysigare att sitta där under ekens trädkronor som nästan bildar ett rum därunder<3 ahh...underbart<3
 hihi ;-) å det är SÅHÄR en ballerinakaka ska ätas,hihi:-) man gröper ur det goda och lägger sen tillbaka den,hihi:-)  
vem kan vara den skyldige??..hmmmm....
 ...det är ju ängelas små fingrar som har varit i farten *fniss*
:-)
 sen när vi tog en härlig skogspromenad så fann vi denna blomma...vad är det för blomma??? är ju våran fråga dock!
 sen framåt kvällen så "smög" fröken jonsson iväg å gick på 30-års kalas:-D eftersom min goda vän marie har gått å blivit "tant" (vilket även jag oxå blir i sommar;-b)   
det bjöds på goood mat och denna väldigt goa efterrätt som bestod av mjölkchokladmousse vispad grädde och jordgubbar, den var farligt god kan jag meddela:-)  hon är en baddare på att fixa ihop sånt här gott,å gillar och fixa å göra fint:-)
 hihi;-) å här har vi en fiffinurlig marie som öppnar paketet från oss som innehöll diverse överraskningar;-D härlig bild det blev här med hennes fiffinurliga min *fniss*
jag gav henne en trerättersmiddag och en pro-age kräm som kan fördröja "skrumpningen" en aning,hehe;-) ja, vi börjar ju bli gamla nu juh;-)  
på framsidan av kortet så satte jag ett kort på oss från "den gamla goda tiden" :-)

det var ett riktigt skojjigt kalas med både dragspelstoner och sång:-) hoppas du hade en toppenkväll min goa vän<3

nä nu ska jag göra en sö`n vardaglig sak som att hänga tvätt..sen ska vi även förgylla denna dag på vårat sätt:-)

åå ett ska ni veta....DET ÄR SÅ SKÖNT ATT VARA TILLBAKS....IGEN<3

varma kramar till er alla<3

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar