torsdag 5 september 2013

Aj..aj...aj...

...nu är jag nyss hemkommen från sjukhuset kss i skövde, å ser ut som en enda stor trådrulle, hehe ;-b det är så här fi`står ni..att jag har flera "kulor" under huden på mitt hå`vud, dem kallas atheromer. och är fulla med talg. därav att jag faktiskt kallar dom..mina talgbollar ;-D 

jag har minst sju stycken i detta nu på huvudet (det är skönt att dom inte syns för allt hår, och mina frisu`rer jag brukar ha)  så dom har ju inte synts så, som det kanske skulle gjort på "en annan"...

men idag så opererade jag bort tre stycken av de minst tio "talgbollarna" jag hade (med lokalbedövning)  ;-) jag tog bort dom tre största.  och den allra största utav dem har jag faktiskt haft sen jag var liten. så den har "bott under min hud" bra länge och växt därunder, men nu var det dax att flytta, hehe ;-)


så ja...här sitter jag nu med trådar åt alla håll och lite rakad hit å dit på håvèt, och riktigt veeet hur skön den där duschen kommer att vara om en vecka (då jag inte får tvätta håret på en vecka nu :-/  ) den duschen kommer bli skööön den :-)

öjöjöj :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar