lördag 7 september 2013

Buller å bång...

...fick vi uppleva idag, då jag,mattis och ängela, amanda och leian åkte in till bu`n här i mariestad och gick på speed art design..

och där bjöds det på bland annat på hööga motorljud från monstertruckar, motorcyklar osv (lite väl högt i barnens smak :-/ )  och många fiina bilar och allt vad det va ;-), och olika uppvisningar av olika fordon både på land och i vattnet...OCH i luften ;-)


 amanda å lilla fesafian leia <3 två av töserà i vårat sällskap ;-)
 ;-) ser ni den lilla pricken på himlen mellan flaggstängerna? det är jasplanuppvisning som pågår här..flera loopar och snurrar bjöds det på å jästrar i gatan vad dom låter oxå de "små" planen ;-b 
 amanda i sitt favoritåk ;-)  eller..... ;-b  *fniss*
 hääär snackar vi fiiin-fina bilar i min smak ;-)
 leia å ängela va tydligen di enda som var intresserade av denna showen ;-)

 amanda tycker att jag ä gahhlen ;-b men jag tycker ju att de små "bubblorna" är rätt härliga faktiskt :-) jag skulle lätt kunna glida runt i "min le`lla bubbla", å så har jag "pimpat" den lite i anna-stil, hehe ;-)
 här har vi två resenärer<3 som satt så lugnt å skönt därbak i sitt fräsiga åk :-) 

 vid kyrkbacken i staden så syns hösten...<3
 väl hemma så öppnade amandas frisersalong här i trädgården ;-)  med en egentligt väldigt dålig mutmetod
 ;-b så fick det ängela att kunna sitta still en lång stund och låta amanda klippa henne iallafall :-)
 en härlig dag med massa bus å skratt ;-) börjar gå mot sitt slut....
...och solen börjar leta sig mer å mer neråt borte vid husknuten....när jag gick där och plockade iordning och filosoferade så njöt jag oxå mycket av denna syn<3

hoppas att även ni har haft en härlig dag :-)

godnatt å sov gott mina läsare <3

vi syns nästa gång... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar