söndag 29 september 2013

Fina höstmorgon...





Detta äppelträd tycks..onekligen;)..att vara populärt att ligga under <3 :-) här har morgonsolen precis tagit sig till den lilla gruppen av får som tar sin morgonvila <3 eller har dom kanske legat där och sovit under natten, vem vet :-)

Min bästa stund på morgonen är utan tvekan min morgonpromenad <3
min kropp får motion och träning då jag går i rask takt, och min själ....jaa..den får uppleva såå mycket gott den också <3

bra för både min kropp och själ <3

Detta blir MIN stund på dagen helt enkelt... <3

För att jag ska orka att leva i denna värld som vi har "skapat åt oss själva" -vi på denna planet...   så behöver jag denna stund för att stanna upp och vara...i mig själv.... där jag inser det verkligen viktiga...till skillnad på vad samhället försöker pränta in i oss... :-/  och de människor som inte har insett vad det verkligen viktiga är än.... för dom lever i en helt annan värld.........och i den världen mår inte jag längre bra. jag kanske gjorde det förr... men jag har förändrats/utvecklats...på ett djupare plan <3

för flera år sen så kunde jag måla teckningar där bara ena halvan syndes..en halv människa t.ex...det minns jag starkt...och det kanske även den man jag levde med då, minns...  jag kan inte tolka det på något annat sätt än att jag kände mig "halv" på något vis... inte som en hel människa....

...men idag....så känner jag mig mer som en hel människa...<3 mycket har hänt inom denna dam :-)

och det är jag väldigt TACKSAM över <3 

jag förstår så mycket mer.........har fått upp mina ögon för mycket...och därmed fått förståelsen för "allt det där" <3

nu blev det bra djupt här...och kanske inte ni alla förstår vad jag menar...MEN det är ändå skönt att få skriva av sig...och vem vet...någon...kanske känner igen sig och får på något sätt hjälp genom det jag skriver<3

nu ska jag hjälpa ängela med å "dega" som hon säger här, trolldegen är framme nämligen :-) 
-och sen är det dax å ta tag i tvätten som är klar däruppe, sånna där vardagsbestyr ni vet ;-) vill man ha rena kläder så...då ä dä bare å ta tag i`t :-)

kramar om er sålänge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar