måndag 23 september 2013

I goda vänners lag :-D ...

...vart ju "tant" i lördags, ända till 5 på morgonpinnen ;-)

 först på eftermiddagen så kom ju familjen min hit å firade mig i efterskott, så då blev dä massa gottigottigt å äta och mys med familjen <3
 å så fick jag sånt fint paket oxå <3 och familjen eliassons egengjorda saft ;-) i en sådan flaska som jag älskar!
och i paketet så låg det ett presentkort på second hand :-) å jag som ÄLSKAR second hand och loppis blev supernöjd över min present :-)
påtal om second hand..så var jag och amanda å shöppade lite i fredags där och sen vidare till en av hennes favoritaffärer veromoda :-)  jag köpte en finfin vinterjacka för billig peng t.ex. när jag i en annan affär troligen skulle fått gett multum för denna jacka...ja....jag gillar second hand. det känns bra att handla där på alla sätt å vis.... <3
 min fina brorson adam <3 älskar att göra olika expriment med diverse ting.. här utövar vi ett :-) man häller vatten i en tallrik, lägger i ett mynt, man tänder två tändstickor och placerar dem under glaset och sätter ner glaset på myntet i tallriken och vippps ;) så samlas vattnet i tallriken i glaset....häftigt va ;-)
jag tycker det är så skoj å se adam när han håller på med detta, för han tycker om att hålla på med detta och det syns <3 det värmer gott helt enkelt att se honom bara vara adam, och gör det han älskar att göra <3
 första försöket misslyckades vi med , men andra :-) då minsann så funkade det :-) 


 sen framåt kvällen så for jag iväg till min forne gamle vän "t.g" som jag kallar henne ;-) eftersom jag har två vänner som heter therese, så får man allt komma på ett smeknamn åt dän ene, så är`t ;-)
 t.g å "tant" ;-D
 mariestads krogliv ;-) 
 min kära lilla "twistare" , *hehe* men hon ser inte ut som t.g här...hehe så kan det gå när man förevigar dansande t.g :ar ;-D 
det är inte långt ifrån att hon har endast ett öga här, hehe ;-b
det ser lite lustigt ut ;-)
jag å "poppy" :-D

och när krogen stängt ute oss ;-) så stötte vi på "vår allas" underbara poppe utanför (en utav gubben min:s bästa vänner) <3
..så japp...så då blev vi medbjudna på efterfest hos "poppy" (som jag kallar honom) ;-b 
så "tant" kom i säng så sent?/tidigt? som fem på morgonpinnen ;-)

si`så dä kan bliii ;-b

tack ni fina som förgyllde både min dag, kväll å natt :-)

jag hade riktigt skojjigt :-D

TACK ni <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar